Trött & Sliten

Ja, hunnit få ihop 35 timmars jobb på 3 dagar..
11,5 timme ca per dag.. Och mer lär det bli :P

Jag är trött som fan iallafall, och slut i ryggen.
Lyfte balkar på över 300 kg igår, själv upp på traktorn.
Och nej , jag "lyfte" inte som i rakt upp, men lyfte sidorna för att få upp den på gafflarna.
Har fotat lite när vi jobbat, så ska lägga upp lite bilder när jag orkar.
Och till min glada förvåning, fick jag en text idag igen.
6 rader, samma stil på att skriva.
Ni kan själva läsa vad det står på föregående inläggs kommentarer.
Texten är iallafall från denna video:
http://www.youtube.com/watch?v=8pVSXCohyrQ
Jag är bara nyfiken vem du är :)
Ska se på en ny serie som min bror rekommenderat nu,
Generation Kill - en serie med Alexander Skarsgård om Irakkriget.
Ska bli spännande, jag och bror brukar ha samma smak annars.
Dock inte om fruntimmer *skrattar*
Iallafall, längtar tills jag får åka ner och hämta Oliver när jag är klar här,
så att jag får ta upp honom till mamma och fira honom ordentligt.
Min grabb blir ju stor, fyller 2 på fredag.
Utan att nämna några namn , så vill jag bara säga en sak.
Jag tycker du är en underbar mamma,
och även om vi personligen inte är överens om speciellt mycket du & jag,
så vet jag att du är så himla duktig med Oliver.
Bara så du vet!

Så , nu ska filmen slås på , MSN startas ( om jag orkar ) , och filmen tas vid.
Fan kommer inte ens ihåg när jag börjat se en film såhär tidigt.
Brukar vara vaken till tolv annars, men vem fan orkar det nu när man jobbar såhär.
Finns på telefon för er som har nummer, resten av er kan ju skriva en kommentar om ni ändå läser.
Vore kul att se vilka som faktiskt läser min blogg.
Och ni som har egna bloggar, skriv en kommentar, så lägger jag upp en länk till er!

Kram på er där ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

If it's right

If it's wrong

Would someone let me know?

It's the game

I can't play

Do I just let you go?

Maybe it's just the way it is

2009-09-02 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0