Trött & Bakis

Ja , nog är man lite bakis allt.
Men inte som brorsan .. ha ha .. väckte honom imorse, och han spydde direkt ..
Nog ingen bra idé att jobba då haha
Han fick stanna hemma, och jag jobbade vidare..
Blev 10 timmar idag med .. helt okej :)
Kul att se lite kommentarer i bloggen nu,
även om vissa inte har respekt nog att skriva vem det är som skriver.
Men men - va ska man göra - kan inte folk stå för det dom skriver så :)
Det roliga i det hela, är ju att jag vet vilka det är, men sen undrar dom varför jag inte publicerar inläggen?
Ska det vara kommentarer jag publicerar, ska dom antingen vara vettiga,
eller åtminstonde ha något med saken att göra.
Och om det är så att det inte har med ämnet att göra,
så skriv åtminstonde vem du är, så man kan svara på ett artigt sätt :)

Så du Anonym som kommenterade sista, skriv ut ditt namn istället, så får du ditt svar.
Och nej - inte ett enda faktiskt ;)
Som sagt - om du skriver ut ditt namn & mail, så kan du få veta varför jag inte fått några samtal också.
Inget jag tar öppet i en blogg :)
Så - ligger i sängen, försöka sova igen några timmar inför morgondagen.
Trött som ett as redan, men ja vafan , kostar att ligga på topp ;)
Både pengar och sömn ha ha
Är jätteglad att vi börjat prata igen, trots allt som hänt.
Hoppas vi kan fortsätta vara vänner framöver också, du betyder fortfarande mycket för mig.
Längtar som fan tills jag får hämta min son också...
Såfort jag är klar med detta, så blir det ner till Vara för att tatueringen,
sen ner och hämta Oliver, åka upp till farmor och hälsa på.
Sen tillbaka hit, jobba 1-2 veckor, sen hämta Oliver igen.
Ett jävla resande på mig nu ha ha
Men men - lite musik & msn & facebook.. sen sova..
Btw - har ny mobil , så kan ta emot MMS nu .. inte illa :P haha
Ha det bra alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Seezs

........... du har massa massa hela tiden, men när har du egentligen tid för dina arma vänner här i Linkan då?? Vet fan inte NÄR jag såg dig senast Martin. Har vi setts nångång sen efter vi var på steves och kollade i mareks böcker osv till fiket?? Det var KALLT ute då!! dvs.. INNAN sommaren............

2009-09-11 @ 00:10:25
URL: http://seezs.blogspot.com
Postat av: Ämli

Bästa sättet att få reda på vilka det är som skriver är att skita i dom... Att inte nämna dom... De funkade i min gamla blogg :)

2009-10-26 @ 09:58:58
URL: http://andellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0