Stockholm & Linköping

Ja, senaste dagarna har ju varit ganska underhållande i resor.
Först Söderhamn > Stockholm > Vara > Göteborg > Stockholm.
Och när man på sista resan ( samtidigt som kör om en lastbil i 150 )
så får man veta att det inte finns bromsskivor eller bromsbelägg på bilen...
Ehhhh ...... ha ha
Men det va en grymt trevlig resa ändå =)

Fått mysa massor med Malin, och haft en underbar resa annars också.
Kom ner till Vara, träffade Tajen & Knas m.fl ..
Skoj som fan att träffa lite fler SA-folk.
Gaddade ryggen iallafall, och det gjorde ont .. träffade nervbanorna "under" skulderbladen,
och sen nervbanorna bredvid ryggraden ... mmmm va skönt det var .. *NOT*
Men men , snygg blev den , och jag är glad att jag gjorde den.
Sen lyckades Malin övertala mig att göra ett M också,
så det blev en utbyggnad av gamla tatueringen till pappa :)
Sov kvar i Vara, och åkte till Göteborg dagen efter, och skulle shoppa.
Träffade morbror Krille också, och han helt spontant erbjöd oss hans sons lägenhet över natten.
Så det blev en natt till där, och kvällen erbjöd en hel del drinkar och öl hos Krille.
Blev precis lagomt full, sen kom en Calvadoz fram på bordet ... Hej va de snurrade då kan jag lova..
Men men - det va skoj det med ha ha
Nu ska jag ner till stan ( Lkpg ) och träffa lite vänner och träffa min son,
och sen ska jag försöka ha en heldag med honom imorgon.
Sen blir det Stockholm > Söderhamn på söndag. Upp och jobba igen.
Jobb jobb - pengar pengar. *ler*
Köpte för övrigt lite presenter till Oliver igår i Gbg, och köpte ju även en annan present till honom
när jag var i Stockholm sist (måndags). Så har 3 presenter till honom nu iallafall,
plus några från resten av familjen också. Så det blir nog helt okej :)
Köpte mig ett halsband själv också, och ett nytt kortetui!
Alltid velat haft en snygg silverkedja, och när morbror kände han som ägde butiken,
så blev det riktigt fina priser också :)

Men men , här kommer tatueringarna iallafall.. :)

Kommentarer
Postat av: seezs

Jag åker hem från mamma igen så hör av dig om du är i ryd.. datorn vill fortfarande inte funka! Kramis

2009-09-18 @ 20:52:58
URL: http://youknow.bitch.lol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0