Saknad!

Ja, saknar Oliver som en galning.
Och jag vet att jag själv ställde till så att jag inte fick träffa honom i onsdags,
och det står jag för också. Sen kunde jag väl ha fått träffa honom i helgen,
men då passade det tydligen inte ...
Så ja .. får gå en vecka till utan att träffa min älskling :(

Men får mysa med Malin istället.. ska ju börja ordna flytt nu också ser det ut som =)
Fan ska man bli 08a? Hemska tanke *skrattar*
Nä men det kan nog bli bra. Ska se när det blir av bara.
Igår lagade man mat åt sötis, men dock inget avancerat.
Ris & beasås och fläskfilé bara.
Idag blir det bio ( Flickan som lekte med elden ) och ska äta lite på stan också.
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda *ler*
Och Lotta > Jag lovar att vara snäll :P ha ha

Kommentarer
Postat av: seezs

existerar det där cafeét? =P

Börjar kännas lite sådär när du pratar om flytt och att du ska lämna saker här hemma och bli en (vad jag hatar) 08... men cafeét då?

2009-09-21 @ 01:02:22
URL: http://seezs.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ja det hoppas jag verkligen. Lite sur över att jag inte blev tillfrågad om filmen, men bra du är snäll mot Malin! Grattis till sambo livet förresten!

2009-09-28 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0