Oliver :)

Japp, nu är det dags att hämta Oliver.
Eller ja, inte just nu, men imorgon!
Är nere i Linköping 10.33, och sen går tåget till mamma 12.05 !

Blev bjuden på middag med mamma & syster på lördag,
det ska bli trevligt :)
Hoppas hela familjen kommer då, så Oliver får träffa tjocka släkten *skrattar*
Varit i Söderhamn en vecka till nu, ( eller ja , sen i måndags ).
Och ska dit igen på måndag kväll / tisdag morgon.
Har ju anställningsintervju i Linköping på måndag.
Samtidigt som jag är erbjuden jobb på Slitz i Stockholm.
Men jag vet inte om när han skulle ha dit mig,
ska ringa honom imorgon och kolla lite närmre.
Ner och ge Malin en kram nu, kanske ska jag sträcka mig så långt som en puss på kinden? *skrattar*
Usch, upp 6 imorgon igen FAST man inte jobbar .. men det är det värt =)
Fan va jag saknar Oliver just nu .. ser fram emot det som fan!
Och nu börjar mitt batteri bli dåligt också.. tur det finns eluttag på tåget!
Måste duscha också .. hann inte göra det efter man slutade på jobbet idag...
Hm.. tur man inte jobbat stenhårt idag..
Nu blir det vila .. sjukt trött också ..

Ha det alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0