Kul att vakna nu..

Himla roligt att vakna upp 02.20 , somnat på soffan IGEN.
Hämtade datorn hos pappa, och satt mig i soffan... somnade, sittandes..

Bra jobbat Martin. Och nu är jag ju tvärpigg.. och ska upp om 3,5 timmar.. 
Lyckat? Nja - inte direkt.
Och den personen med "dikterna" kommenterar åter igen
If it's right
If it's wrong
Would someone let me know?
It's the game
I can't play
Do I just let you go?
Maybe it's just the way it is
Du kan väl åtminstonde skriva med någon rad före / efter dikten,
så jag vet att du inte är en spambot som skriver :P
Eller skriv någon initial i "namnrutan", så jag vet.
Roligare så :)

Nu - 2 mackor & 1 glas juice, sen försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

The other night dear, as I lay sleeping

I dreamed I held you in my arms

But when I awoke, dear, I was mistaken

So I hung my head and I cried.



I'll always love you and make you happy,

If you will only say the same.

But if you leave me and love another,

You'll regret it all some day



You told me once, dear, you really loved me

And no one else could come between.

But not you've left me and love another;

You have shattered all of my dreams



/P

2009-09-03 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0