Krogen + Jobba

Ja, idag fyller min kära bror år .. GRATTIS!!
Dock blev "Någon" ( inte jag ) för full, så 400 kr fattigare och 2 timmar senare var vi hemma igen.
Vilken kass kväll.. Men kanske lika bra,ska upp och jobba om 5,5 timmar... DAMNIT! :P
Iallafall .. jobbar och sliter som vanligt.
Jobbar 10-12 timmar i snitt varje dag, börjar slita på kroppen.
Saknar Oliver som fan, längtar tills jag får hämta honom :)
Saknar även dig.. att få ligga och sova bredvid dig.. Bara känna hur nära du ligger..
Fan så underbart det är!
Verkligen ledsen över allting fortfarande, och speciellt det som hände igår..
Men jag lovar att såfort vi träffas, ska du få se att jag inte är sån idiot som du tror att jag är..
Och för att besvara kommentarer:
Wooli > När du får se min ankomst? Avslöja vem du är , så kan jag säga när jag anläder :P
L > Namnge vem du är istället, så kan vi ha den diskussionen.
Och har fortfarande 2 anonyma personer som skriver dikter / texter till mig.
P har den ena namngivit sig till .. den andra vet jag inte..
Vet var personen använt internet, så har väl mina aningar.
Men men , skriv gärna vem ni är så blir det roligare :)

Nu ska jag sova .. upp om 5,5h som sagt .. :P

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Hej! Jag fick en kommentar av Seezs om att du gör bloggdesigner gratis, hon hade läst att jag skulle vilja ha en ny, och att jag bor i Finland och inte kan betala kronor åt någon och tipsat om att jag skall ta kontakt till dig!

Tror du att det skulle finnas någon chans att du skulle kunna vara så vänlig och hjälpa mig med en sådan sak?

Jag förstår absolut om du inte har tid eller nåt sånt, men jag tänkte i alla fall fråga!



Ha en bra fortsättning på dagen och hör gärna av dig!

2009-09-10 @ 16:33:13
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Seezs // Jesse

Japp, Martin.. så är det haha du får säga till mig om det blir too much men stackarn ville så gärna ha en ny och jag vet ju en (du) som kan :D tihi.. ska jag ducka nu?



Ås.. Hur/vart kollar man upp vart personen använt sig av internet? Jag har några tråkiga jävla anonyma jävlar som kommenterar hela tiden och är trött på det, skulle va kul å bara "ta ditt (namn på ort där han/hon/DEN/DET bor) och stoppa upp i stjärten! " typ-- u get it :P



Vi hörs då.. haha

2009-09-11 @ 00:14:27
URL: http://seezs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0