Kommentarer strömmar in ...

Ja, eller något sådant iallafall.
Jag fick precis en "dikt" eller vad man ska kalla det.
Den lyder såhär:
If you really knew me
You couldn’t do this to me
You would be my friend
If one of us is lying
There’s no use in trying
No need to pretend

Och jag är lite nyfiken vem det är , eftersom personen är anonym.
Jag vet redan att det inte är samma person som skrivit dom andra anonyma inläggen,
men jag undrar fortfarande vem det är.
Så du får gärna ge dig tillkänna, du kan skriva det i en kommentar ( behöver inte publicera den ).
Vore bara roligt. Ska uppdatera med lite mer info ikväll,
jag och min bror ska åka iväg och trösthandla lite ingredienser till kladdkaka. Mums :P
Hörs lite senare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

You say you really know me

You’re not afraid to show me

What is in your eyes

So tell me ’bout the rumors

Are they only rumors?

Are they only lies?

2009-09-02 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0