Jobbintervju åt helvete

Va nyss på arbetsintervju på Slitz.. och för det första drar han fram en CV på någon helt annan,
och för det andra så var tjänsten en helt annan än den jag va lovad.
Var mediachef jag sökt, och sen visade det sig att dom sökte TM-säljare.
VISS jävla skillnad? Både i arbetsuppgifter och lön.
Så nej tack , det kan han fan-i-mig glömma!

Nu sitter jag och dricker kaffe på centralstation i Stockholm, och är påväg upp till Söderhamn om en halvtimme.
Övrigt? Rätt lugnt .. träffade Seezs och Sanja när jag va nere i Lkpg, men det blev en toksnabbis.
En aning stressad över arbetsintervjun, så ett snabbt hej och två tuggor mat fick räcka :P

Nu ska jag försöka få i mig kaffet, och sen plocka ihop... 2,5 timme kvar innan man är framme ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0