Jobb & Dikt

Jobbat 13 timmar idag, och jag är helt död.
Slitit som en jävla idiot bokstavligt talat, och är helt död.
Börjar jobba imorgon igen klockan 07.00 , och lär väl bli 10-12 timmar imorgon också.

Har för övrigt fått ytterligare en text i kommentaterna.
Vet fortfarande inte vem personen i fråga är,
och det vore väldigt intressant att veta.
Men men - lite spännande är det *ler*
The other night dear, as I lay sleeping
I dreamed I held you in my arms
But when I awoke, dear, I was mistaken
So I hung my head and I cried.

I'll always love you and make you happy,
If you will only say the same.
But if you leave me and love another,
You'll regret it all some day

You told me once, dear, you really loved me
And no one else could come between.
But not you've left me and love another;
You have shattered all of my dreams

Kommentarer
Postat av: Anonym

I hurt myself today

to see if I still feel

I focus on the pain

the only thing that's real

/P

2009-09-03 @ 21:18:28
Postat av: Anonym

Med hopp om att leva lycklig, ett hopp om att finna lycka!

Jag ser dem le, jag ser hur dem står där breved och hela gatan vet, att det är deras fel vad som sker, så jag kliver fram och brinner ner!

2009-09-05 @ 00:16:07
Postat av: Seezs

det är bara en länk som funkar till bloggarna. kanske borde ändra det?



micca-seizetheday.blogspot.com



emphaa.blogg.se

2009-09-05 @ 12:21:12
URL: http://seezs.blogspot.com
Postat av: ebba

hej, jag fick din adress av seezs och jag undrar om du vill hjlpa mig att göra en header? jag skulle verkligen uppskatta det. hör gärna av dig!

2009-09-05 @ 19:23:56
URL: http://ebbuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0