Jag luktar bränt ..

Ja, historien börja såhär... Vi ska tända eld på en container med massa skit i.
Tydligen så finns det något med besin som är livsfarligt ( kallas 3% blandning )
som jag såklart råkar ut för .. Så hela containerjäveln sprängs ..
Jag står såklart och tänder på, och följande försvinner:
- Min självrespekt
- Min heder
- Halvt ögonbryn
- Alla ögonfransar under ögonen
- Skägget
- Liten toffs av hår därbak
Allting brann upp på ungefär 5 sekunder.
Containern lyfte ca 20-30 cm uppåt i luften ( den väger ca 400 kg ),
och vi hittade bråte av grejorna ungefär .. 15-20 meter från där det small.
En bra dag på jobbet.. eller nått sånt .. haha
Iallafall, för att skriva lite om annat än jobb.
Denna "P" fortsätter att skriva texter / dikter eller vad man ska kalla det.
Och personen är från Linköping. Jag kan inte komma på någon P jag känner i Linköping...
Eller så är jag trög - kan mycket väl vara så. Men du får gärna tipsa om vem du är :P
Sen har vi någon annan som börjat kommentera också.
Och ja, vet inte vem det är heller, vet bara att det inte är samma person.
Så - vem är du nu då? :P
Seezs: Va bra att du är nöjd nu då *skrattar*
Ska uppdatera länkarna såfort jag har tid :)
Och till Ebba > Jag kan hjälpa till, bara ta min MSN av Sessan så fixar vi det.
Nu är det Generation Kill som gäller, ligger redan i sängen :)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: L

Hoppas du förstår att om du sårar M en gång till och speciellt efter det som hänt idag så lovar jag att personligen komma efter dig!

2009-09-09 @ 01:10:11
Postat av: wooli

När får man se din ankomst igen då?

2009-09-09 @ 13:53:16
Postat av: Nette

Martin - när ska du lära dej att det är inte bra att tända på container och sånt... Det kunde ha slutat värre än va de gjorde... Inte bra vännen... Du e lite väl wild and crazy....

2009-09-13 @ 23:22:14
URL: http://nette85.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0