DÖD!

Fy fan va död jag är nu :P
Jag har varit hos Emelie och fått massage .. galet skönt, men samtidigt ont i ryggen ..
Men det blir bättre imorgon, det vet jag *ler*
Seezs - Du behöver inte ducka, du får jättegärna skriva det :)
Blev bara chockad & hedrad *ler*
Ja det var ett tag sen. Mars har jag för mig ;)
Men jag har för mig vi har setts en gång efter det ... Men kan ha fel :P
Kommer ner ett tag nu till veckan, har lite resor att göra,
kanske kan ordna upp någonting då?
Övrigt .. så händer inte mycket i mitt liv.
Har fan inte tid när man jobbar 10-12 timmar per dag.
Försöker reda upp det jag kan, och eftersom du inte behagar att svara på någonting,
så kan jag inte heller få svar på mina frågor.
Skulle åkt ner till Stockholm idag, men pga en jävla idiot ( nämner inga namn ) och hans lek,
så sprängde han bort ett helt elskåp ... Så nu har vi tappat 3-4 dagars arbete.
HIMLA roligt måste jag säga :(

Men vafan ska man göra .. måste bli av med det här skiten så jag kan sluta någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0