Vad har hänt?

Ja, som ni har märkt så har jag inte bloggat på bra länge.
Jag har inte orkat, inte haft lust, och har inte haft tid.
Men jag lär väl skriva ett litet inlägg iallafall, så ni vet att jag lever :P

Inte för att det är så många som läser, men det lät bra iallafall *S*

Jag har flyttat till Stockholm nu iallafall,
börjat 2 olika tjänster + kommit igång med egna firman,
så livet ser lite ljusare ut nu iallafall *ler*
Har massor av projekt på G, och det känns riktigt bra.

Övrigt - bor ju i Stockholm med Malin nu för tiden. Känns helt underbart!
Funkar bra, och det börjar verkligen kännas som hemma.
Snygga DVD-hyllor införskaffade, ett vitrinskåp är uppsatt.
Hallbyrå är installerad, och nu väntar jag bara på att få bygga upp baren *skrattar*
Sen är allt perfekt ;) Nästan - saknas en TV bara ha ha

Ska ner och hämta Oliver idag också, så jag ska mysa massor i helgen med min älskling!
Saknar honom som fan, och jag vet att jag varit ett svin mot honom, inte träffat honom på två veckor.
Men jag ska ändra mig .. ska lösa det så jag kan ha honom minst varannan vecka nu :)

Så då blir det ordning! :)
Nä nu ska jag jobba vidare, har inte tid med er längre nu he he

Ha det

Kommentarer
Postat av: Nette

Kul att höra att de går bra för dej, hoppas de fortsätter =)

2009-10-26 @ 08:51:32
URL: http://nette85.bloggagratis.se/
Postat av: Ämli

Det är bra tur att det finns föräldrar som kämpar för att träffa sina barn... Så plus poäng till dig..

2009-10-26 @ 10:09:29
URL: http://andellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0