Himla roligt

Hur kul är att idag få höra saker om sitt X, om vad hon gjorde?
Ja, inte himla roligt egentligen, för det stör mig bara..

Så , av ren gammal vana , tänkte jag ta upp det med henne.
Men sen , vafan , är inte min huvudvärk längre :P
Så därför skiter jag i det...
Och jag VET att du läser det här... och det är ingen idé att du ens frågar.
För jag kommer inte berätta .. så bara låt det vara.
Annars då?
Jadu , Söderhamn , jobbar och sliter som vanligt :P
Men slutade faktiskt tidigt... ( 16.30 ) .. kändes skitskumt hehe
Så va har min kväll gått ut på nu?
Pratat med Malin .. & .. Malin .. haha
Många Malin i mitt liv nu *skrattar*
Annars är mitt liv rätt bra ;) Av flera anledningar!
Är för trött att skriva något mer, men ska skriva mer imorgon, det lovar jag!

Puss på vissa, kram på resten :)

Kommentarer
Postat av: X

nu har jag läst det och jobbigt att höra saker om den andre men vad spelar det dig för roll så länge det inte var ngt fel mot dig.. men men jag gör tydligen en jävla massa misstag o mer lär det bli... VAd sägs om ensam vårdnad?? till dig alltså? eller att jag tar honom varannan helg?

2009-10-04 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0