Välkommen till min nya blogg!

Då har jag åter igen tagit mitt domännamn, men på en annan bloggsida denna gång.
För att dock komma ikapp lite snabbt - så är det såhär.

Jag är 22 år ( fan länge tills man fyller år ) , pappa till min son Oliver på snart 2 år ( i september ).
Bor egentligen i Linköping, men påväg att flytta :P 

Inofficielt är en helt annan sak, men det behöver inte dom veta.

Är nu ute på semester, i Dalarna närmaste bestämt. Vart i Dalarna? Wouldn't U like to know!
Övrigt, ja, vad ska man skriva? Singel? Nej - jag skulle inte kalla mig själv singel ..
Resten är ju upp till er att fråga om *ler* Men jag har min älskling, det räcker för mig :)

Dom flesta av er som kommer hitta hit, är antagligen via msn. Och då får ni jättegärna lämna en kommentar.
För det är grymt tråkigt att skriva om man inte får någon feedback!

Så.. det räcker för nu .. nu ska jag gå och handla.
Wooooooord :P 


Kommentarer
Postat av: You know!

hehe ditt namn stämmer kanske inte så bra;)..

Ja juste P.S dif vinner!;)

2009-07-22 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0