Supa!

Ja - för en gångs skull är det skönt att bara släppa loss, låta saker ta den tid det tar. 
Bara få vara - vilket jag är aldrig är längre.

Så - lördag , party med suddimannen för fullt i stugan.
En platta öl, 10 cider, 2 smirnoff och en halv flaska minttu.
Festen var ett faktum!

Men det roligaste av allt, när vi anländer, så bestämmer vi att vi ska öppna en öl i bakluckan för att
bara hinna suga in lite innan vi ska packa ur.
Då kommer min pappas tremänning ut och frågar om vi ska ha välkomstdrink?
Självklart :P

Så 3 turkispepparshots + 2 öl glider ner innan vi packar ur bilen.
Sen går vi ner och packar ur, upp med ljudet och dunkar musik innan vi besöker grannarna igen.
Så förutom vår egen sprit blev det en hel del dricka .. Och ja , man mådde som man väl mådde dan efter.

Åkte in till mamma för att äta lite, och möblera om schemet .. Och av en ren slump, så blev det fest igen!
Så nu blev det grannen Rehn ( Erik ) som stod för festandet, så då blev det stugan igen.
Nu blev det ca 1 liter vodka, 1,5 liter vin och 4 öl som fick slinka ner, tillsammans med en jävla massa shots hos grannen igen.

Så nu ligger vi här i sängen i stugan, bakis som fan, dunkar T Pain - Church ( från Step up 2 The Streets ).
Vad händer ikväll då? Ändrade planer .. en platta svensk starköl ska köpas in, och ytterligare en festdag i stugan är inne.

Så skönt att kunna festa loss med vänner utan att bry sig så mycket om någonting.
Hämta Oilver på onsdag.. Kanske besöka pappa i Söderhamn någon dag - om jag har råd ...
Spriten kostar fan pengar har man insett.. men men ;)
Förhoppningsvis ska ju faktiskt vissa människor betala sina skulder nu också,
så då blir det väl lite lättare.

Nu är det ett glas juice, och få chauförren nykter nog för att köra 2 mil till systemet...


Partey! :P


Kommentarer
Postat av: Malin :)

Jo jag har märkt det, men jag har inte fått dom av läkaren, dom vägrar ge mig ngt så jag fixar biffen på annat sätt. Dessutom funkar inte oxynorm heller och det är för cancersjuka.. :O

2009-07-27 @ 12:15:19
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/
Postat av: Micca

Den där David är en polare..

2009-07-27 @ 15:17:44
URL: http://seizetheday.bloggspace.se
Postat av: Micca

Haha nej vi ligger inte på den nivån. Vi har gjort men nu är vi bara kompisar..



Ja jo det kan vi väl göra. Det är ju bara att du fixar.. haha :P

2009-07-27 @ 21:01:05
URL: http://seizetheday.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Det jag gillar är ju Ed Hardy, marilyn Monroe och Rockabilly.. haha

2009-07-28 @ 16:23:36
URL: http://seizetheday.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0