Min Son

Ja - för er som inte vet det så har jag en son på 2 år.
Längtar till onsdag som fan, då ska jag hämta honom från *piiiiiip* till X,
och ha honom i dalarna hela veckan :)

Listan på besökare skall göras lång ..
Syster med familj
Faster med familj
Farfar
Familjen Rehn
Familjen Westblad
Familjen Nyström ( ? )
Engström ( Fotografering kanske? ) 
Suddi & Jonna
Farfar Kjell såklart

Kanske åka till farfar Conny? Blir lång resa .. men är värt en tanke..

Så vi mjukstartar med lite bilder!

Här visar vi hur cool jag blir, när jag lånar pappas solglasögon!


Sen kommer nästa, där vi visar hur man ska dricka öl! Han har lärt sig av pappa.
Men pga av sin ålder, så får han ju öva på vatten så länge!


Så till denna skönhet signar jag ut ..  Party imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten tuffing ;)

2009-07-24 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0