Glädje och Irritation

Ja, så är det väl alltid. Kommer något positivt så kommer det lika mycket negativt inom kort.
Iallafall - igår fick jag veta en sak som gjorde mig riktigt förbannad.
Och du vet mycket väl vad jag menar .. och nej jag är inte arg på dig , men jag borde fått veta det tidigare.
Men problemet är löst .. som tur är .. 

Och i det negativa samtidigt så hörde ju tyvärr mitt X av sig igår.
( Ni som vet vem jag är , vet hela historien om mitt x.. ni andra får läsa om det en annan gång.. är lång historia )
Såklart blev det bråk - kan det någonsin bli något annat?

Sen verkar det som jag ska åka och hämta min son på onsdag,
och har nog honom till söndag isåfall. Men jag tänkte slippa ta honom på tåget,
så ska se om jag inte kan ordna någon som kör istället.
Vore så mycket skönare. 

Dock lär föraren vara beredd på världens bråk när man kommer fram... Iallafall om det är en kvinnlig förare.
Då kommer X'et med tusen frågor och skrik och svordommar...
Men ja, vi får se. Suddi har ju semester, så han ska få vila, ska inte dra ut honom på mer dumma upptåg än nödvändigt.

Ja, vad händer annars? Idag är en skitdag, mår skit sen bråket igår... 
Men kvällen avslutades bra, min sol fick mig att må bra innan jag somnade :)
Skönt att ha sådana vänner!

Småmuttrar fortfarande över att min mobil cpar. Ibland så skickas sms, och det står att det är levererat.. 
Men det kommer aldrig fram tydligen?
Så upptäckte jag att det funkade om jag skrev "nytt" sms istället för att svara.
Men sen slutade det också att funka. Sen börjar allt att funka helt normalt igen?
Men nu är det tillbaka att inte funka alls.. Vafan pågår?

Iallafall.. helgen - lördag - fest! Då ska jag supa och glömma .. så enkelt är det :)

Titta på denna video .. den är så underbar!
http://www.youtube.com/watch?v=L9Ckh47pmXQ



Kommentarer
Postat av: Malin :)

Sv; Haha ja det kan vara svårt ibland det där med hur man ska ha råd med en ny karl ;)

2009-07-23 @ 17:29:17
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/
Postat av: Wigwam

Det låter som du haft en tuff dag tyvärr:(..

synd att det blev som det blev, men hoppas det löser sig för dig och vännen nu!=)..



X bråkar alltid det borde du veta om;).

Hoppas du sover ordentligt inatt iaf!

Kram

2009-07-24 @ 01:19:15
Postat av: Malin :)

Haha nu hänger jag inte med alls.. mail? :S

2009-07-24 @ 13:23:44
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0