Ledsen ...

Ja,  det är inte utan viss sorg man åker påvägen tillbaka till Borlänge.
Har haft en underbar vecka ( ja nästan en hel vecka ) med Oliver.

Vi har myst, lekt, myst lite till.. så har hela veckan varit.
Han har varit jätteduktig, lite jobbig på katt och hundar, men man kan inte begära så mycket,
han är inte ens 2 än *ler*

I förrgår ( tror det var då ) så va han helt underbar, då ställde han sig bakom mig och höll om mig.
Och vägrade släppa. Så vi myste, sen släppte han, trodde han skulle springa iväg,
men då satt han sig i mitt knä så satt vi där och kramades massor.

Jag har fått så mycket skit av Erika att jag inte hör av mig VARJE kväll till honom,
eller att jag varit nere så lite. Och hon har även påstått att Oliver inte känner igen mig o.s.v.

Kan bara säga fuck you .. Oliver och jag har haft världens bästa vecka,
och han glömmer aldrig vem hans pappa är. Han har inte ens nämnt mamma förens idag,
när jag sa att vi va påväg till mamma. Och då började han gråta.
Så nej du - kom inte och säg att det är jag som missbrukar mitt föräldraskap.

Alla gånger jag fått höra att jag inte hör av mig VARJE kväll ( ringer minst varannan ),
hur många gånger hörde du av dig under denna tid? Oj, inte en enda?
Hur många killar har du haft? Oj då , det va några fler?
Men nej - jag bryr mig inte om det längre, tycker det bara är synd för alla karlar Oliver får se.

Men men - nu ska vi inte sura .. nu är jag påväg "hem" igen.
Har iallafall bestämt mig för att flytta till Borlänge nu.
Vill kunna slå mig till ro nu, och bara leva mitt liv. 
Mitt & Olivers liv .. Och ja , då ska vi kunna reda ut resten av mitt liv också.

För jag har insett det nu, att även jag förtjänar lugn och ro i mitt liv.
Förtjänar att slå mig till ro, och bara "leva" ett ordentligt familjeliv.
Så - har redan kollat på en lägenhet, och ska nog kolla på flera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0