Kärlek

Ja, nu är det kärlek i luften.  Eller ja, i luften vet jag väl inte. 
Men iallafall i kroppen... 

Jag och Sofia pratade igår, och efter en diskussion hit och dit så blev det bestämt.
Vi ska försöka - ordentligt båda två.

Vi ska kämpa båda två, och vi ska sluta med dom dumheter vi har för oss båda två.
Jag tänker inte gå in på vad det innebär, det räcker med att jag och älskling vet vad det är.

Så nu hoppas jag på att vi verkligen lyckas med det här.
För jag tror verkligen på det här, och jag tänker kämpa för det.
Som sagt älskling - om det så tar 50 år :)

Iallafall, nu väntar jag på att Sofia ska sluta. 
Jag och Viggo har haft en riktig mysdag idag, myst massor i soffan framför TVn.
Varit ut på 2 promenader, och vi ska snart ut på vår sista innan matte kommer hem.

Sitter och kollar på Scrubsavsnittet när JD får veta att hans tjej ( som jag inte kommer på namnet på ),
fått missfall på deras väntande barn och hit och dit.
Och kan inte låta bli att tänka när jag själv var där med Oliver...
Och ja, faktiskt, kan jag inte låta bli att tänka på när man är där nästa gång .. med Sofia.
Innan du svär och skriker på mig ( vem du nu än är som läser ) så nej , inte dags för ett till barn NU.

Men i framtiden .. kanske .. Man vet aldrig .. 
Vi är långt ifrån där än, närmaste steg är ju att jag ska ordna min flytt.
Åka och hämta alla grejor. Fan va jag hatar att packa sånt skit.
Eller ja ,resandet blir väl värst. Men ja, imorgon blir det packa och flytta saker iallafall.

Men men , strunt samma , det löser vi sen :)
Nu ska jag stänga ner här, och gå ut med Viggo.

Hörs och syns , ni som det berör :)
Kram på er som förtjänar det, resten av er får fan vara utan.
Och en stor puss till Sofia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0