Jag förstår inte

Ena stunden är du jättegullig, skriver underbara saker...
Sen nästa så vill du nästan be mig dra åt .. helt utan anledning.

Och samtalet gick mot att jag inte visade upp vårt förhållande,
eller att jag inte skulle vara redo för det ( o.s.v. )
Jag vet att jag vill vara med dig, och jag tvivlar inte på det.

Jag visar det här på bloggen, 
jag skriver saker hela tiden på FB för att visa hur mycket jag tycker om dig,
och min MSN består av 2 stora hjärtan kring ditt namn.
Inte för att vara elak på något sätt, men tills du åtminstonde låter mitt namn stå kvar på MSN,
så tycker jag inte du ska klaga på att jag inte försöker.

Men det underbara med dig är , att mitt i när jag är som mest irriterad på någonting,
så skickar du just ett gulligt SMS som vänder allting...
Och inte för att jag är irriterad just nu, men ett sånt SMS skulle passa bra i min inbox nu.
För jag känner mig rätt övergiven just nu ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0