Huvud upp & fötter ner, eller?

Tidsplanen ändrad, blir ingen hemresa till Linköping imorgon.
Det får bli på måndag istället. 

Dels har jag fått lite planer inför imorgon, har lite människor att träffa,
och dels går det så dåligt med tåg fram och tillbaka imorgon. ( Är ju söndag )
Och jag ska tillbaka till Borlänge samma dag som jag lämnar Oliver,
så blir rätt lagomt segt kan jag ju lova.

Iof blir det segt med så många timmars tåg ( ca 8-9 timmars tåg ) på en dag,
men vad ska man göra?
Har njutit av denna tid med Oliver som fan, nu på kvällen var han tokigt kelig. 
Skulle kramas och mysa hela tiden, och kändes verkligen helt underbart.
Så ska bli lite tråkigt att lämna ifrån mig honom,
men men, vad ska man göra. Inte så mycket att göra åt.

Skickade SMS om det till Erika, och blev inte ens bråk om det.
Konstigt nog. Och ja, visst, tyvärr stör mig det fortfarande att veta vad hon gjort denna vecka,
men vad fan - jag ska inte bry mig om det. Inte min sak att bry mig om ens.
Hatar att ibland veta saker man inte ska veta.

Och sen mitt i allt så ska du ( du vet vem du är )  börja strula med mina pengar också.
För i helvete - så trött på att jaga dig. Förstå det någon gång.
Men men - inte min huvudvärk längre! ;)

Nu ska jag fortsätta spela lite, och hoppas på att få prata lite med dig snart.
Kram på alla som förtjänar det - resten av er kan försöka kramas någonannanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0