Det roliga fortsätter...

Och du fortsätter att envisas med att inte säga vem du är?
Jag är rätt säker på att du har min msn, så du kan skriva där om du vill något.
Den personen som det berör har jag inte där överhuvudtaget, så du kan ju skriva där :)

Och skulle "du" nu som skriver inte råka ha den .. så finns jag på [email protected]

Skriv där istället, detta är sista av dina anonyma inlägg jag svarar på.
Och till er som undrar vad det handlar om, så kommer ni se det,
såfort blogg.se publicerar kommentarerna ( har redan godkänt dom ).


Kommentarer
Postat av: Anonym

If you really knew me

You couldn’t do this to me

You would be my friend

If one of us is lying

There’s no use in trying

No need to pretend

2009-09-01 @ 13:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0