Bloggdesigner

Ja man har ju jobbat som designer av och till i mina dagar, och nu börjar det bli dags igen.
Så jag började faktiskt med en blogg, men den adressen har jag pinsamt nog tappat bort nu.

Just nu jobbar jag på Seezs blogg, så ni kan väl klicka er in och titta lite.
http://www.seezs.blogspot.com/

För övrigt i mitt liv, kärleken är funnen , och tänker göra allt i min kraft för att få behålla den!
Och till dig som försöker förstöra den - skaffa dig ett eget jävla liv istället.
Förstår inte hur jag kunde vara vän med dig ens när du gör sådär.

Men men - whatever! 
Jag vet att jag kan ta mig vinnande ur det här, för jag har något du inte har.
Jag har hittat kärleken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0