Anonym Igen

Ändå ganska underhållande att en person fortfarande envisas att skriva kommenterar,
men vägrar skriva under med sitt namn?

Och nej - jag tänker inte publicera kommentarer där du påstår saker som inte är bevisade på något vis.
Inte heller bevisade att det ens har med mig att göra?

Och att personen skulle vara så angelägen att få tag i mig, har jag svårt att tro.
Var någon ( 1-2 ) månader sen jag såg att den personen ens skrivit.
Men du får gärna be "henne" ( eftersom du själv försöker låtsas vara anonym ) 
att skriva till mig eller höra av sig, så ska jag gärna prata med henne :)

Och Jesse - du lär ju vara nöjd nu - 3 blogginlägg på en dag, eller vad säger du ? *skrattar*
Fast du sitter säkert och muttrar över vad allt detta handlar om.
Som vanligt - du bara muttrar *skrattar*



Kommentarer
Postat av: Seezs

hahaha kul att du tar dig tid att hinna skänka mig en tanke mitt i bloggandet, men japp! Nu e jag nöjd vettu =) kram på dig vännen!

2009-09-05 @ 02:11:04
URL: http://seezs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0